torsdag 16. september 2010

Tid for te...



Hva er vel ikke bedre enn en boks for å holde orden på te-posene. Denne boksen gav jeg bort i gave i sommer, og den falt virkelig i smak. Boksen har jeg kjøpt på panduro, også har jeg selv pyntet den. Jeg har trekt den opp med stoff, og på innsiden av lokket har jeg klippet ut framsiden av ulike te-poser og limt på med decopagelim/lakk. Jeg synes det ble en morsom effekt, og det fikk virkelig frem tanken med boksen. Neste gang vil jeg nok dekke hele lokket med mer overlapping slik at ikke treverket kommer frem i det hele tatt. Hvert rom fylte jeg med ulike te-smaker. En flott og praktisk gave:) Kvaliteten på bildene ble litt dårlige, men det får gå for denne gangen.

2 kommentarer:

Synnøve sa...

Dette var en fin gave, jeg er imponert over kreativiteten din, skikkelig lekkert! :) I sommer fant jeg frem mitt hjemmesnekrede skrin fra sløyden, som egentlig skulle vært et flueskrin til fluefiskere. Nå er jeg heller lite aktiv på den fronten, og derfor har skrinet fått stå i fred frem til i sommer da jeg kom på at jeg kunne bruke det til teskrin - nyttig! ;) Nå ligger det på snekkeriet der broren min jobber, og han skal "snekre" rom i skrinet. Kanskje det kommer hit i løpet av høsten? :)

Bente sa...

Så koselig å få brukt noe du har laget selv..og da skjønner jeg at et slikt skrin ikke står på ønskelista lengre:)