torsdag 3. juni 2010

Tid for inspirasjon

Våren og sommeren er for meg en tid hvor jeg liker å gjøre noen små fornyelser i hjemmet. Det er også tiden for inspirasjon. Etter en kveld i sofakroken med bladet Rom123 og en kopp te, var hodet mitt fullt av inspirasjon, gode ideer og planer. Jeg ønsker meg en benk på verandaen, ny farge på kommoden i gangen, ny farge her og ny løsning der... Jeg synes det er fantastisk morsomt å planlegge og drømme meg bort i alle de mulighetene som finnes. Benken på verandaen er bygget og putene og beisen er kjøpt inn. Bilde vil komme når den er helt komplett :) Jeg har også kjøpt inn maling til kommoden i gangen, og jeg venter på at det skal bli vær nok til å få holde på ute. Gleder meg til å se hvordan fargen blir.

Puten på bildet fant jeg når jeg skulle handle inn sitterputer og pynteputer til benken ute. Når jeg så den skjønte jeg at denne måtte jeg bare ha. Lite som skal til for at det blir litt forandring i stua.

2 kommentarer:

Synnøve sa...

Nydelig pute og spennende prosjekt! :)

Bente sa...

Takk ferr d! Prosjektan ska bi blogga når dæm e komplett:)