onsdag 30. mars 2011

To awards og en pakke fra Storbritannia





Jeg har vært så heldig å få en award fra to flotte bloggere! Den første fikk jeg av Synnøve, som står bak bloggen -with 100% love. Dette er en flott blogg med mange kreative tips til en lettere strikkehverdag, samt maaange fine prosjekter.

Den andre awarden fikk jeg fra Bente, som er jenta bak bloggen Bentes lekestue. Hennes blogg er full av inspirasjon og flotte strikkeprosjekter, og i tillegg har hun påvirket meg til å kjøpe masse fine knapper på koselige nettbutikker. Venter på pakke fra USA. Det gledes! Takk for fine tips Bente!

Bloggene følges nøye, og jeg gleder meg over hver gang et nytt bloggeinnlegg er skrevet :)

Meningen med denne awarden er at den skal gis videre til fem bloggere som har mindre enn 100 følgere, for å oppdage blogger som ikke er så profilerte. Flere av de jeg ønsker å gi denne awarden til har allerede fått den, og derfor har jeg valgt å ikke den videre.



Pakke fra Storbritannia!!!!!



Jammen kom det ikke en pakke til meg i dag!
Jeg har bestilt med 12 promarker-tusjer til å fargelegge stempeltrykk med,
og det med den nette summen på bare 16 kr per stykk.
Svært godt fornøyd med det, da de på den hobbybutikken jeg bruker har dobbel pris.
Tusjene er kjøpt hos Joanna Sheen.
Nå gleder jeg meg bare til å prøve di på min neste kortkreasjon!
Skal bli morsomt å lære å bruke effekten av de:)
Er det noen som har noen gode tips å komme så tar jeg gjerne imot!

1 kommentar:

Synnøve sa...

Så koselig du har skrevet om meg og bloggen min ;)
Gleder meg til å se tusjene dine i aksjon - jeg vet ikke hvilken effekt de har, men hvis det er slik jeg ser for meg så blir det bra ;) Eller, det gjør det uansett, for dette kan du!