onsdag 5. januar 2011

Utfordring

Da har det seg slik at jeg har fått en utfordring fra Pittelitn, og jeg tar den.
Dette går ut på at jeg skal fortelle dere om følgende:

4 tv-program jeg ser på
4 ting jeg har gjort i dag
4 ting på min ønskeliste
4 ting jeg liker dårlig

Jeg sitter mye i sofaen med strikkepinnene, noe som innebærer at det blir en del tv-titting.
Jeg ser gjerne på:
Grey's Anathomy
Brothers and Sisters
Privat Praksis
Beat for Beat

I dag har jeg gjort følgende:
Strikket
Ryddet, sortert og pakket bort klær som er for små til lille gutt
Laget et  scrappe-bilde (bilde kommer senere)
Gjort et forsøk på å spise opp julekakene som er igjen etter jula

Jeg ønsker meg:
Stansemaskin
Weekend-tur til en ny og spennende plass
Et stort hus
En shoppedag uten pengestopp

Jeg liker dårlig:
Regn og sørpe
Rosiner
Rot og uorden
Sure fjes

Da vil jeg sende denne utfordringen videre til:



1 kommentar:

Synnøve sa...

Så gøy! Tusen takk :) Denne skal jeg tygge på! :)