torsdag 18. november 2010

Te-skrin



Nok et te-skrin er laget og gitt bort i gave!
Denne gangen en bursdagsgave til en god venninne!
På ønskelisten stod det ...jeg ønsker veldig et slikt te-skrin som du lager...
Jeg ble smigret over det, og jeg var ikke lenger i tvil om hva hun skulle få:)
Skrinet, stoffet og stæsjet er kjøpt på Panduro.
Stoffet stiftet jeg fast og pynten limte jeg på med limpistol.
Etter å ha beundret dette flotte stoffet fra Tilda, så føler jeg at mitt eget skrin er utdatert.
Det spør om det må friskes opp med nytt stoff etterhvert:)


3 kommentarer:

Synnøve sa...

Så fint! :) Kanskje det er ei felles venninne som fikk dette? ;) Jeg har tatt i bruk mitt skrin, som jeg laget på skolen for lenge siden, men som har stått parkert lenge fordi jeg ikke visste hva jeg skulle bruke det til! Digger det!! :)

Tone sa...

Thihi! Det e jo mitt skrin jo :) Æ blei kjempe glad, og glede mæi virkelig til å ta det i bruk! TUUUUUUsen takk :)

Bente sa...

Veldig arti at du likt d Tone:)Helt unikt e d no vertfaill:) Go hælg!