mandag 23. august 2010

Gavelek


For kort tid siden var jeg så heldig å få være med på en gavelek hos Synnøve gjennom hennes flotte strikkeblogg! I den forbindelse mottok jeg denne flotte gaven i posten; en hjemmestrikket kopptue, en tigerguttsjokolade og et nøste med bomullsgarnet Muskat. Kluten var fantastisk fin og jeg ser frem til å ta den i bruk. Vil tro jeg må prøve meg på en slik klut med dette garnnøstet, og sjokoladen fikk raskt føtter å gå på da min lille gutt hjalp meg med gaveåpningen :) Det var utrolig morsomt å vente på at en gave skulle dukke opp i min postkasse, spesielt når man elsker gaver:)

Men nå er tiden inne for en gavelek her hos meg, og akkurat du kan være den heldige denne gangen! Gaveleken fungerer slik at de 3 første som kommenterer på dette innlegget får tilsendt en liten gave fra meg. De heldige viser frem gaven i bloggen sin, linker til meg og sender en liten gave til de 3 første som kommenterer! Dette betyr at du må ha egen blogg for å kunne delta, ellers vil gaveleken stoppe opp - og det vil vi vel ikke?! :)

2 kommentarer:

Pittelitn ♥ sa...

Hei!
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Og nå ser jeg jo at jeg er en av de første som kommenterer her :D

Garnet jeg brukte på de første skoene var Baby Merionen til Drops, men har i ettertid brukt dobbel babyull fra Mor Aase. Synes det fungerer kjempefint det også.

Skal legge meg til som følger på din blogg også :)

Ha en fin kveld!

Bente sa...

Så gøy at du blir med på gaveleken! Kan du sende meg adressen din på e-post, så vil det komme en gave etterhvert.
Min e-post er: benfi86@hotmail.com