tirsdag 11. mai 2010

Livet på en rosa sky...

For tiden lever jeg nok på en rosa sky..og det er ikke stort som skal til for at man får litt ekstra glede i hverdagen. Det meste av mine elektroniske dubbeditter er i fargen rosa/rosalilla, og jeg digger det :) Min første investering var en rosalilla bærbar pc fra Dell, og jeg måtte jo selvfølgelig ha en rosa mus som passet til. Den fikk jeg av min kjære og sønnen i bursdagsgave. Og for litt over en uke siden kom min fiiiine rosa mobiltelefon i posten. En Nokia 6700 Slide i pink ;) Pappa bestilte den til meg, og jeg er 100 % fornøyd med både telefonen og min fantastiske pappa!

...men så er jo saken den at det stopper ikke her. Nå har jeg også strikket en pc-veske i rosa, og jeg er snart ferdig med en mobilvott i rosa og hvit. Det er jo viktig å ha stil på utstyret. Pc-veska er strikket i garnet Filzi fra Mauds Garn på pinne nr 9, og mønsteret fikk jeg med da jeg kjøpte garnet. Det er designet av Sonja Middelhuis. Veska er strikket ferdig og tovet, det som gjenstår er å finne en knapp og pynte den opp litt. Så den kommer komplett etterhvert..Bildet under viser fargen og begynnelsen på mine 80 cm :)
Mobilvotten er ikke ferdigstilt enda, men den kommer snart...




2 kommentarer:

Synnøve sa...

Æ har bare en ting å si: Rosa e yo! :D

Bente sa...

Koinna ikke vorri meir enig. Din gudsønn e jo bare heilt genial :) D va vel hains ord, vess eg huska rett :)