lørdag 24. april 2010

Godt brukt ullsett

Våren/sommeren 2009 strikket jeg et ullsett til sønnen min. Mamma strikket buksa, mens jeg strikket genseren og sokkene. Duskelua som jeg blogget tidligere har de samme fargene som dette settet. Mønsteret er fra Dalegarn hefte nr. 155, modell nr. 9, og jeg brukte dalegarn sitt babyull. Jeg har selv satt sammen fargene og på buksa har vi lagt inn en del endringer. Jeg ønsket vrangbord nede ved føttene og vi strikket mye mer mønster nede enn det i utgangspunktet var i mønsteret. Veldig fornøyd med settet, og det blir brukt hver eneste dag, flere ganger om dagen :) Så det er virkelig godt brukt, og det er så gøy.

1 kommentar:

Synnøve sa...

Både settet og gutten e jo bare helt nydelig!! :) Ingenting e så arti som velbrukte ullklær. Håpe dåkker har det fint i helga, klem :)